Top Ad unit 728 × 90

Najnowsze wpisy

akwaponika

Piwniczna akwaponika cz.4 - Przygotowania trwają!

Przewożenie zbiornika dla ryb - akwaponika
Żeby nie było, że się nie dzieje to małe zdjęcie z przygotowań! Zbiornik miał się zmieścić pod plandekę, niestety się nie udało. Ja nie przewiozę? 

Ja wszystko przewiozę ;), więc w końcu się udało i zbiornik dojechał na mycie parownicą. 

Ten mauzer służył za źródło wody w ogrodzie i ma wyciętą górę. Przez cały sezon nazbierało się tam sporo zanieczyszczeń, które musiałem usunąć. Udało mi się zorganizować myjkę parową, która poradziła sobie z tym idealnie! Dzisiaj jeszcze wejdę do środka i gąbką do mycia naczyń domyję wszystkie zakamarki.

Lampa UV do akwaponiki


Wczoraj odebrałem od pewnej dobrej duszyczki śliczną pompę o przepływie ponad 2000 litrów, a w międzyczasie na promocji dorwałem piękną 9W lampę UV! Wciąż trzeba posprzątać piwnice, ile ja tam "skarbów" już znalazłem! 
Piwniczna akwaponika cz.4 - Przygotowania trwają! Reviewed by Tomek on 09:39 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ryby w kurniku - Akwaponika © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.