Top Ad unit 728 × 90

Najnowsze wpisy

akwaponika

Od czegoś trzeba było zacząć - szklarniowa hydroponika

Pewnego wieczoru buszowałem na YT, gdy natknąłem się na pierwszy film o uprawie bezglebowej. Wydaje mi się, że był to film użytkownika Meanshoes o jego przygodach z hydroponiką. Ten wesoły człowiek o słowiańskich korzeniach popijając piwko wprowadził mnie w świat upraw bezglebowych, filmy oglądałem prawie do samego rana coraz bardziej się nakręcając.



Później poznałem kilku innych hydroponicznych Vlogerów, ich filmy z łatwością znajdziecie w proponowanych przy filmie Meanshoes. Kilka miesięcy później powstała w mojej szklarni niewielka instalacja hydroponiczna zrobiona z tego co było pod ręką :) jakość filmu nie powala (kręcone komórką ale widać o co chodzi).


Od czegoś trzeba było zacząć - szklarniowa hydroponika Reviewed by Tomek on 11:41 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ryby w kurniku - Akwaponika © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.