Top Ad unit 728 × 90

Najnowsze wpisy

akwaponika

Wzloty i upadki - mała tragedia w zbiorniku

Stało się. Straciłem jednego welona, tego najmniejszego. Wszystko sprawdziłem, woda w dobrych parametrach. Drugi większy welon żwawo śmiga po zbiorniku podjadając to tu to tam. 

Zauważyłem, że mój mały denat miał postrzępiony ogon i płetwy - czyżby większy "kolega" maczał w tym płetwy? Nic to, należy iść dalej wszystko się może zdarzyć, ale należy pilnować aby takich niespodzianek uniknąć. Skłoniło mnie to do refleksji nad tym co faktycznie może zagrażać mieszkańcom przydomowej akwaponiki.

Mając tę myśl w głowie zakupiłem lateksowe rękawiczki (te bezpudrowe) aby nie pchać brudnych dłoni do zbiornika - nie żebym robił to wcześniej - ale to wszystko skłoniło mnie do refleksji nad higieną całego systemu. Projekt instalacji którą planuję wybudować w piwnicy powoli przerabiam w głowie pod tym względem. Na pewno będzie to czysta instalacja. 
Spróbuję pozbierać informacje na temat higieny systemów akwaponicznych i opiszę wszystko co znajdę w osobnym wpisie dedykowanym temu tematowi.
Wzloty i upadki - mała tragedia w zbiorniku Reviewed by Tomek on 20:29 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ryby w kurniku - Akwaponika © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.